1 / 4

《想見你》
我終於睇左大結局啦!繼上年《我們與惡的距離》,台劇又再次興起一股追劇浪潮!今日想講下《想見你》,一套關於穿越愛情懸疑既劇。劇中主角不斷係唔同時空穿越,到大結局個刻其實有d揪心。李子維問黃雨萱:我地日後點樣相遇?她只能無奈地回答:last Dance。兩個人,不能在同一時間同一地點相愛,就好似陰陽相隔咁!劇集圍繞黃雨萱李子維(王詮勝),但大結局卻意外地著墨陳韻如。編劇係大結局交代陳韻如既人物性格,同黃雨萱作一個強烈對比,突顯陳韻如悲慘人生。陳韻如講得好岩,其實所有人包括她媽鍾意既都係開朗既黃雨萱,唔係陳韻如。她好努力嘗試改變自己,變成仁見仁愛既黃雨萱,不是自己。在陳韻如世界裏,只有莫俊傑才真正明白她。很多時,我們都是陳韻如,渴望被愛而改變自己。其實,陳韻如無須改變自己,都有總會有一個人默默愛她。呢個就係莫俊傑。其實,人生無須改變自己迎合別人,只要好似黃雨萱做回自己就可以,總會有一個人等著你說:我願意。
#想見你 #王詮勝 #李子維 #黃雨萱 #陳韻如 #莫俊傑 #在等待一句我願意 #lessonsfrommovies #穿越 #台劇

我是廣告,請往下繼續閱讀